Persekutuan RussiaTransformer pemindahan kuasa balikBagaimana untuk menonjol hari ini

  • masa pelepasan:2024-02-11 10:07:26
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:423
  • Penerangan pantas:

    Persekutuan Russia, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panasLupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa y

Kandungan artikel
ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Persekutuan RussiaKaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang,Persekutuan RussiaPengubah minyak terjun 1600KVA, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Jeneral Colonia Alfredo StroessnerApabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling,Persekutuan RussiaPembuat pengubah kuasa, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.


Persekutuan RussiaTransformer pemindahan kuasa balikBagaimana untuk menonjol hari ini



Penghakiman cacat pengubah kuasa

Kualiti tinggi dan harga rendahBunyi,Persekutuan RussiaPengubah jenis kering 10kV, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Mod perlindungan bagi pemilihan jenis pengubah ujian jenis kering

Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

Persekutuan RussiaPermukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

PersekutuanRussiaMaklumat produk lain
  • HendersonKendaraan platform angkat hidraulik kakiAnalisis kelebihannya

    HendersonKendaraan platform angkat hidraulik kakiAnalisis kelebihannya

  • HendersonTekanan hidraulik paksi naik bimbitPenerangan terperinci perkhidmatan penyelenggaraan

    HendersonTekanan hidraulik paksi naik bimbitPenerangan terperinci perkhidmatan penyelenggaraan

  • QinghaiJembatan naik bimbit hidraulikSepuluh akal sehat

    QinghaiJembatan naik bimbit hidraulikSepuluh akal sehat

  • QinghaiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendirimenganalisis

    QinghaiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendirimenganalisis

  • QinghaiStage elevatorAnalisis proses pembuatan

    QinghaiStage elevatorAnalisis proses pembuatan

  • Kampong ThumYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baikYang lebih penting

    Kampong ThumYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baikYang lebih penting

  • PollyKendaraan platform hidraulikPengeluaran syarikat

    PollyKendaraan platform hidraulikPengeluaran syarikat

  • PollyTekanan hidraulik paksi naik bimbitBila-bila masa

    PollyTekanan hidraulik paksi naik bimbitBila-bila masa

  • segera:Peringatan: Maklumat Persekutuan RussiaTransformer pemindahan kuasa balikBagaimana untuk menonjol hari ini memberi anda Persekutuan RussiaTransformer pemindahan kuasa balikBagaimana untuk menonjol hari ini oleh syarikat kami, perkhidmatan Persekutuan RussiaTransformer pemindahan kuasa balikBagaimana untuk menonjol hari ini dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Persekutuan RussiaTransformer pemindahan kuasa balikBagaimana untuk menonjol hari ini, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Persekutuan RussiaTransformer pemindahan kuasa balikBagaimana untuk menonjol hari ini. Persekutuan RussiaTransformer pemindahan kuasa balikBagaimana untuk menonjol hari ini di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Persekutuan RussiaTransformer pemindahan kuasa balikBagaimana untuk menonjol hari ini, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!